czwartek, 5 kwietnia 2018

Bad Things


Bad Things (Tristan i Danika #1) R.K. Lille

 


"Danica nie miała łatwego życia. Jej pociąg do niegrzecznych chłopców nigdy nie pomagał. Jedno spojrzenie na Tristana i każda jej komórka mózgowa odmówiła współpracy, choć obiecała sobie, że przenigdy nie pozwoli sobie na ryzykowny związek.
Tristan wtargnął w jej życie niczym rozpędzony pociąg. W ciągu kilku dni Danika dała się porwać szaleństwu, a grzeczne zainteresowanie przerodziło się w pożądanie, pożądanie w miłość, a miłość w prawdziwą obsesję. Nie mogą po prostu ze sobą być, ale też nie potrafią bez siebie żyć. Na drodze między kochankami stają demony przeszłości…"

            Jakiś czas temu zakochałam się w innej serii tej autorki -  " W przestworzach", opowiadającej o losach Bianki  i James'a.  Byłam nią na tyle zachwycona, że jak tylko zobaczyłam nadchodzącą premierę innej serii tej autorki,  bez mrugnięcia okiem, postanowiłam po nią sięgnąć i  przeczytać.  Wiedziałam, że jest w jakiś sposób powiązana tą pierwszą wspomnianą wyżej serią i nic poza tym. Wstyd się przyznać, ale przez jakiś czas zastanawiałam się skąd znam tych bohaterów i kiedy ich poznałam czytając o Biance i seksownym James'ie??? Nagle mnie olśniło i wszystko nabrało sensu. Dzięki temu nagłemu olśnieniu wiedziałam, że sprawy między Tristanem i Daniką nie potoczyły się zbyt dobrze, co jeszcze bardziej wzbudziło moje zainteresowanie i nie mogłam się oderwać. Musiałam wiedzieć - DLACZEGO?

            Tristan jest bohaterem niezwykle zabawnym, zalotnym, ale też apodyktycznym z diabelskim urokiem. Jego osoba zapowiadała kłopoty przez wielkie K, a to jest właśnie to czego Danika za wszelką cenę chciała unikać.
 Danika to bardzo sarkastyczna i czasami wredna osoba. O tak, to jest to co lubię! Może dlatego, że sama taka jestem?! To jak na samym początku ustalali reguły ich pseudo " przyjaźni" rozbawiło mnie do łez i wiedziałam, że to zbyt długo nie potrwa. A to jak starali się zachować platonizm ich relacji było jeszcze zabawniejsze. Czytając ich historię wyczuwałam ogromną chemię pomiędzy nimi i tylko czekałam na jej wybuch. Charaktery obu bohaterów sprawiły, że po prostu przepadłam i zakochałam się w tej powieści.

            Jednak wszystko co dobre i stabilne musi się kiedyś skończyć. Ich przeszłość ingerowała coraz mocniej w ich związek. Strona po stronie zastanawiałam się, co może jeszcze bardziej się spieprzyć. Muszę im jednak oddać, to że ich szczerość w relacji powaliła mnie na łopatki. Mało kto jest do tego zdolny. Tak mogę Wam powiedzieć, że przede wszystkim nawalał Tristan, jednak w ogóle mu się nie dziwię, biorąc pod uwagę okoliczności. Przecież każdy popełnia błędy prawda? To, że czasami miałam ochotę nim potrząsnąć i skopać mu tyłek to już swoją drogą. 

            Zakończenie tej części jest miażdżące , a dodatkowo autorka dodała nam pierwszy rozdział drugiej części, co wywołuje jeszcze większy zamęt w głowie. Jednakże nie zdradzę Wam nic a nic… Po prostu musicie to przeczytać.

            Książka zawierała wszystko co ubóstwiam. Masę humoru, prawie idealny romans, no i oczywiście dramat. Z czystym sumieniem polecam ją każdemu. Jednak muszę dodać, że nie mogłabym poprzestać na pierwszym tomie i czekać na następne. No nie da się! Ciekawość wygrywa i chce się sięgnąć po następne części. Moja ocena to 5/5.

Weronika
ourpiecesofbooks.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dopóki nie zjawiłaś się ty, Autor: Penelope Douglas, Wydawnictwo: Editio Red

Dopóki nie zjawiłaś się ty, Autor: Penelope Douglas, Wydawnictwo: Editio Red     Powieść z serii Fall Away Jeśli czytałaś ...