piątek, 9 marca 2018

Egomaniac





"EGOMANIAC" VI KEELAND "



Tej nocy kiedy poznałam Drew Jagger'a, on po prostu włamał się do mojego nowego biura. Wybrałam numer 911, zanim zastosowałam na Nim nowo nabyte umiejętności Krav Magii. Szybko mnie powstrzymał, a zaraz po tym śmiejąc się stwierdził, ze mój atak był przezabawny. Oczywiście ten oto intruz musiał być arogantem. Jednak okazało się, że w ogóle on nie jest intruzem. Drew jest właścicielem "mojego" biura, które zostało mi wynajęte bezprawnie i jednocześnie zostałam oszukana na 10 000. Następnego dnia, po kilku godzinach spędzonych na posterunku policji, Drew zrobiło się przykro z mojego powodu i złożył mi ofertę, której nie mogłam odrzucić. W zamian za odbieranie jego telefonów podczas nieobecności sekretarki, pozwolił mi zostać do momentu, aż znajdę nowe miejsce na swoje biuro. Prawdopodobnie powinnam zachowywać się jak osoba wdzięczna i trzymać buzię zamkniętą, gdy słyszałam rady których udzielał swoim klientom, ale nie mogłam się powstrzymać i podzieliłam się z Nim swoją opinią. Nigdy się nie spodziewałam tego, jak moje ciało reaguje na niego podczas każdej naszej sprzeczki...


" Emerie Rose to dziewczyna pochodząca z Oklahomy, która niedawno przeprowadziła się do Nowego Jorku, podążając za swoim długoletnim przyjacielem. Pozytywnie patrząca na życie pani psycholog specjalizująca się doradztwie małżeńskim.


 Drew Jagger to bezwzględny adwokat zajmujący się rozwodami. W swoim nie tak długim życiu, zaznał już wiele krzywdy ze strony płci przeciwnej.


 Na pierwszy rzut oka są zupełnymi przeciwieństwami, ale jak wiadomo te lubią się wzajemnie przyciągać. Czy tak będzie w tym przypadku? Akcja pomiędzy bohaterami rozwija się w dość powolnym tempie. Kiedy wydaje się, że przeznaczenie ich złączyło, w życiu Drew znowu się pomieszało. Musi dokonać wyboru co jest najważniejsze - miłość czy rodzina, a przede wszystkim musi zmierzyć się ze swoim lękiem przed zaufaniem drugiej osobie. Czytając tą książkę miałam dość sprzeczne odczucia, może dlatego, iż książki tej autorki zazwyczaj bywają "inne", jednak czekałam z ostateczną opinią do ostatniej strony. Jakże myliłam się gdzieś w połowie mówiąc - flaki z olejem.


 Z czystym sumieniem polecam Egomaniac'a. 


Weronika
ourpiecesofbooks.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dopóki nie zjawiłaś się ty, Autor: Penelope Douglas, Wydawnictwo: Editio Red

Dopóki nie zjawiłaś się ty, Autor: Penelope Douglas, Wydawnictwo: Editio Red     Powieść z serii Fall Away Jeśli czytałaś ...