piątek, 9 marca 2018

Vicious

VICIOUS ( SINNERS OF SAINT #1) L. J. SHEN



 " Emilia : Wszyscy twierdzą, ze miłość i nienawiść to te same uczucia doświadczane w różnych okolicznościach i to jest prawda. Mężczyzna, który przychodzi do mnie w moich snach również prześladuje mnie w moich koszmarach. Jest niesamowitym prawnikiem, wykwalifikowanym kryminalistą, pięknym kłamcą. Dziesięć lat temu zmusił mnie do opuszczenia małego miasta, w którym mieszkałam wraz ze swoją rodziną. Teraz odnalazł mnie w Nowym Jorku i nie odejdzie beze mnie.

 Vicious:  Ona jest głodującą artystką. Piękna i wymijająca jak kwiat wiśni. Dziesięć lat temu wkroczyła w moje Zycie nieproszona i wywróciła wszystko do góry nogami. zapłaciła za to. Emilia LeBlanc jest całkowicie poza zasięgiem, była dziewczyna mojego najlepszego przyjaciela. Kobieta, która zna mój największy sekret, córka taniej pomocy domowej zatrudnionej do utrzymywania porządku w mojej posiadłości. To powinno powstrzymać mnie przed gonieniem za nią, ale tak nie jest. Nienawidzi mnie. Lepiej niech do mnie przywyknie.

" Książka "Vicious" ( polski tytuł "Intryga") to pierwsza część z serii SINENERS OF SAINT, opowiadająca o gronie przyjaciół z Vivious'em na czele, co do których masz mieszane uczucia, oraz o pięknej, niewinnej Emilii, którą pokochasz od samego początku. 

 " My obsession. My muse. My enemy... He was the storm to my cherry blossoms... I was her black. And she was my pink..." 

 Baron Vicious Spencer to kalkulujący, mądry, władczy, bogaty bohater, który sięga po wszystko czego zapragnie. Emilia LeBlac jest zupełnym przeciwieństwem Barona. Słodka, piękna wewnątrz i na zewnątrz, dzika, a przede wszystkim kochająca całym sercem. Od samego początku relacja pomiędzy tą dwójką przepełniona jest miłością i nienawiścią, choć ta ostatnia rośnie do niewyobrażalnego poziomu w momencie, gdy Millie zaczyna umawiać się z jego najlepszym przyjacielem. Używając swojej władzy Vic zmusza ją do opuszczenia miasta i swojej rodziny. Po dziesięciu latach ich drogi krzyżują się ponownie. Jednak tym razem Vicious chce wykorzystać Emilię do ziszczenia swojego planu zemsty na jego ojcu i macosze. Autorka tej książki idealnie przeplata zdarzenia z teraźniejszości i przeszłości dzięki czemu mamy idealny wgląd na to co dzieje się i działo się w głowach głównych bohaterów.

 "Ask me what I want," "What do you want?" "i want you." "Just you. Nothing else. Only ever you. Fuck, Emillia.You."

 Czy to tylko gra ze strony Barona a może prawdziwa, długoletnia miłość? Czy Emilia pozwoli sobie na to by dać mu drugą szansę? Te i inne pytania będą formowały się w waszych głowach podczas czytania, ale jedno jest pewne - ciągłe zwroty akcji nie pozwolą Wam się nudzić i pochłoną Was bez reszty.

Weronika  
 ourpiecesofbooks,pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dopóki nie zjawiłaś się ty, Autor: Penelope Douglas, Wydawnictwo: Editio Red

Dopóki nie zjawiłaś się ty, Autor: Penelope Douglas, Wydawnictwo: Editio Red     Powieść z serii Fall Away Jeśli czytałaś ...